Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product op de "In het winkelwagentje" button te klikken. Het artikel wordt dan in de winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelwagen afrekenen.


Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.


Is het noodzakelijk om mij te registreren?
Nee, u bent niet verplicht om u te registreren.


Welke betaalmogelijkheden heeft ZwartWitShop?
U kunt betalen met:
  • iDEAL
  • Bancontact
  • Overboeking (vooruitbetaling)
  • AchterafBetalen via Focum (alleen Nederland)
Meer informatie over betalen.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van de bestelling is 1-3 dagen. Ons streven is om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Meer informatie over verzenden.


Kan ik een artikel retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Totaal binnen 30 dagen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ZwartWitShop geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Het herroepings/retourformulier of u stuurt een mail naar info@zwartwitshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Meer informatie over retouren.


Hoe kan ik een product zoeken ?
Binnen de webwinkel vindt u in het midden-boven de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.


Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Dit kan alleen als de bestelling nog niet verzonden is. Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice of gebruik het contact formulier en vermeld daarbij het order- en artikelnummer en eventueel uw bankrekeningnummer.


Hoe wijzig ik mijn account gegevens?
Als u ingelogd bent kunt u de accountgegevens wijzigen.


Wachtwoord vergeten?
Dit kun u opvragen via de button "Wachtwoord vergeten?" met het emailadres waar u mee geregistreerd staat.


Het artikel wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad.
Artikelen die zijn uitverkocht zullen wij zo snel mogelijk weer aanvullen. U kunt ons via het contactformulier benaderen als u wilt weten wanneer het artikel weer voorradig is. Het kan ook gebeuren dat het artikel uit het assortiment is gehaald en niet meer leverbaar is.


Hoe kan ik een klacht over mijn bestelling doorgeven?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zwartwitshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Levert ZwartWitShop ook in het buitenland? Does ZwartWitShop also deliver abroad?
Wij leveren ook in België en Duitsland. Customers in Luxembourg, Finland, Sweden, Denmark or any other country: please contact us by e-mail (English language).